4 kosi za ceno 2. Uporabi kodo: 4FOR2. Samo še do konca tedna! Osveži svoj stil - poglej si novosti! Brezplačno darilo pri vsakem nakupu nad 100 €!

    SPLOŠNI POGOJI

    Splošni pogoji poslovanja

    Splošni pogoji spletnega mesta www.lelosi.si so sestavljeni na podlagi določil Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) ter na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

    Ponudnik spletne strani je družba UVECTO, finančne, intelektualne storitve in trgovina, d.o.o., Kamnik (v nadaljevanju kot: »Ponudnik ali Prodajalec«).

    Prodajni pogoji določajo pravice in obveznosti kupcev in obiskovalcev spletne strani www.lelosi.si (v nadaljevanju tudi kot: »Uporabnik«) pri naročanju izdelkov, ki so na voljo na spletni strani www.lelosi.si, ter poslovni odnos med Ponudnikom in Uporabnikom.
    Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko (besedila, slike, filmi, zvoki itd.), je zaščitena z avtorskimi pravicami. Vsebina spletne strani se ne sme uporabljati za drug namen kot za ogled spletne strani in opravljanje nakupov ter komunikacijo z Uporabnikom, razen če Ponudnik predhodno pisno in izrecno dovoli drugače. V primeru morebitne zlorabe ali nepooblaščene uporabe posameznih vsebin bo Ponudnik svoje interese zaščitil po sodni poti.
    Z dostopanjem do storitev na spletni strani www.lelosi.si Uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami splošnih pogojev ter določbami politike zasebnosti, dostopni na povezavi https://lelosi.si/pages/privacy-policy. V primeru, da se Uporabnik s temi splošnimi pogoji in politiko zasebnosti ne strinja, ga pozivamo, da nemudoma preneha z dostopanjem do spletne strani.

    Določbe teh splošnih pogojev, ki uporabljajo izraz »potrošnik«, veljajo samo za tiste Uporabnike, ki so hkrati tudi potrošniki, kot to opredeljuje vsakokrat veljavni zakon, ki ureja varstvo potrošnikov.

    Akcije v spletni trgovini LELOSI potekajo v skladu s Posebnimi prodajnimi pogoji, ki so dostopni na povezavi: www.lelosi.si/pages/special-terms-of-service. Kupec je tako dolžan prebrati te Splošne pogoje, kot tudi Posebne prodajne pogoje, ki so dostopni na povezavi.


    Pravica intelektualne lastnine

    Blagovna znamka »LELOSI« je zaščitena blagovna znamka v lasti Ponudnika. Ponudnik ima izključno pravico do uporabe blagovne znamke »LELOSI« in morebitnih drugih znamk, ki se nahajajo na spletni strani. Vsebine, ki se nahajajo na spletni strani - ne glede na njihovo obliko -, so avtorsko zaščitene. Prepovedano je vsakršno kopiranje, presnemavanje ali kakršna koli druga uporaba vsebin na spletni strani ali posameznih delov teh vsebin. V primeru zlorabe znamk ali avtorskih pravic Uporabnik kazensko in materialno odgovarja.


    Spletna trgovina

    Uporabnik lahko nakupuje preko spletne strani, ki je dostopna preko povezave www.lelosi.si.
    Zapisani splošni pogoji so sestavni del pogodbenega razmerja med Ponudnikom in Uporabnikom in skupaj z naročilom predstavljajo del kupoprodajne pogodbe. V primeru nakupa ti splošni pogoji postanejo sestavni del dogovora med Uporabnikom in Ponudnikom.
    Ob registraciji na spletni strani ali ob naročilu preko spletne trgovine Uporabnik potrjuje, da razume in sprejema te splošne pogoje. Za nakup v spletni trgovini se Uporabniku ni potrebno registrirati, mora pa prejeti splošne pogoje poslovanja.
    Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti točne informacije, ki jih najdete v spletni trgovini (opis izdelkov, fotografije, opisi…), dopuščamo pa možnost, da v posamičnih primerih lahko pride tudi do napak, ki jih bo Ponudnik odpravil v najkrajšem času. Na spletni strani zagotavljamo prikaz dejanske zaloge določenega izdelka. V kolikor posamezne velikosti ali več velikosti določenega izdelka trenutno ni na zalogi, je ta velikost prečrtana. Ko je velikost spet na voljo, je oznaka velikosti ponovno razvidna.


    Cene in davki

    Vse cene so izražene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (22 % DDV). Cene artiklov ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.

    Kupcu trgovina omogoča naslednje načine plačila:

    • plačilo po povzetju,
    • z nakazilom na račun podjetja UVECTO d.o.o. po ponudbi / predračunu,
    • s kreditno kartico,
    • z darilno kartico družbe UVECTO d.o.o.

    Plačevanje preko našega plačilnega sistema je varno, saj z SSL certifikatom ustreza varnostnim standardom.
    Vsi izdelki so originalni.

    Vse akcijske ponudbe veljajo do zaključka akcije oz. razprodaje zalog.

    Prodajalec bo v primeru sprememb cen ali opisov izdelkov obvestil morebitne kupce, ki so v postopku naročila.


    Preklic naročila

    Uporabnik ima pravico preklicati naročilo v roku ene ure po oddaji naročila. Za trenutek oddaje naročila se šteje trenutek, ko kupec prejme potrdilo o oddaji naročila na svoj elektronski naslov.

    Pogodba oziroma naročilo je poslano kupcu na elektronski poštni naslov, ki ga je vpisal pri oddaji naročila.

    V spletni trgovini so omogočena tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila, in sicer stran opozori kupca, da ni izpolnil vseh zahtevanih polj. Pred zaključkom naročila je na voljo povzetek, v katerem lahko kupec preveri in uredi svoje vpisane podatke. V primeru napačnega vnosa lahko kupec v košarici popravi napake.

    Če želite svoje naročilo preklicati, še preden je bilo odpremljeno, nam morate to sporočiti na elektronski naslov podpora@lelosi.si. Zahteva za preklic mora vsebovati ime in priimek Uporabnika ter številko naročila.


    Odstop od pogodbe in vračilo izdelkov

    Skladno z določili ZVPot-1 lahko potrošnik odstopi od pogodbe v roku 14 dni, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

    V kolikor je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. V primeru odstopa od pogodbe mora Ponudnik v 14 dneh po prejemu blaga vrniti vsa prejeta plačila, ki so bili potrošniku zaračunana ob sklenitvi pogodbe (oddaji naročila). Prejetih plačil, ki jih je Ponudnik iz navedenega razloga dolžan vrniti, slednji ne vrača gotovinsko.

    V primeru vračila blaga in odstopa od pogodbe skladno z določili ZVPot-1 Uporabnik krije samo stroške vračila blaga.

    Ne glede na določbo ZVPot-1, ki določa 14 dnevni rok za odstop od pogodbe in vračilo blaga, družba UVECTO d. o. o. kot Ponudnik omogoča svojim kupcem - potrošnikom, da svojo pravico do odstopa od pogodbe uresničijo v roku 30 dni, in sicer brez navedbe razloga za svojo odločitev. V tem času mora kupec obvestiti Ponudnika o odstopu od pogodbe in svoji nameri za vračilo. Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot-1 torej ne velja za pravne osebe.

    Potrošnik odgovarja za zmanjšano vrednost blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga.

    Odgovornost potrošnika za zmanjšano vrednost blaga lahko znaša do vrednosti polne redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa blaga. Zaradi navedene odgovornosti zmanjšanja vrednosti blaga tako Ponudnik potrošniku priporoča, da blago, za katerega uveljavlja odstop od pogodbe, vrne nepoškodovano, nerabljeno in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je količina zmanjšala, vse brez potrošnikove krivde. V primeru, da Ponudnik ugotovi, da je vrnjeno blago poškodovano ali da se vrnjena količina ne ujema, potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik je odgovoren samo za zmanjšano vrednost blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje narave, lastnosti in delovanje blaga. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja, to pomeni, da potrošnik blago pregleda z vso potrebno skrbnostjo in na način, kot bi to lahko običajno počel v trgovini. Potrošnik je dolžan previdno odpreti embalažo, jo obdržati v nespremenjenem stanju ter na izdelku obdržati pritrjene etikete, vse dokler ni prepričan, da je izdelek ustrezen. Ker gre za oblačila, mora potrošnik ustrezno velikost preveriti s pomerjanjem čez druga oblačila in ne na golo kožo.
    Ponudnik samo na podlagi zmanjšanja vrednosti blaga zaradi ravnanja potrošnika, potrošniku ne more odvzeti pravice do odstopa od pogodbe in s tem vračila kupnine.

    Povpraševanja po dodatnih informacijah lahko pošljete na elektronski naslov info@lelosi.si ali na spodaj zapisan naslov.
    Izdelek, ki vam ne ustreza, pošljite na spodaj navedeni naslov za vračilo pošiljk. Pred vračilom izdelka izpolnite obrazec, ki se nahaja na strani za vračilo blaga. Pred vračilom izdelka izpolnite obrazec, ki se nahaja na strani za vračilo blaga.

    V primeru odstopa od pogodbe potrošnik krije le stroške vračila blaga, ki se obračunajo po ceniku dostavne službe in je odvisen od vrste in velikosti pošiljke. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja Prodajalec. V kolikor ste naročeno blago že plačali, vam bomo vrnili vsa prejeta plačila, ki ste jih opravili zaradi naročila najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe – izpolnjen obrazec - in po prejemu vrnjenega blaga.

    Ponudnik omogoča vračila vseh izdelkov, skladno s pogoji navedenimi v teh splošnih pogojih poslovanja.

    Če je potrošnik z blagom ravnal ali ga pregledoval kako drugače, kot je potrebno za ugotavljanje narave, lastnosti in delovanja blaga, lahko to zmanjša njegovo vrednost in posledično vpliva na znesek vračila. V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili na vaš transakcijski račun oz. na račun, ki ste ga uporabili ob nakupu.

    Pri vračilih izdelkov, plačanih s kreditno kartico, vrnemo kupnino za vrnjen izdelek na kreditno kartico. Pri vračilih izdelkov, ki so bili plačani po povzetju ali z nakazilom na račun, vrnemo kupnino na vaš transakcijski račun.

    V kolikor ste navedli napačen TRR, vam za reševanje primera z banko in neupravičenim prejemnikom zaračunavamo strošek dodatnega dela v višini vsakokrat dejansko nastalih stroškov.


    Pravice potrošnika v primeru neskladja blaga

    Ponudnik odgovarja za neskladnost izdelka, ki je obstajala v času dobave in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če Prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.

    V primeru neskladnosti izdelka je kupec, ki je o neskladnosti izdelka obvestil Ponudnika upravičen, da pri Ponudniku uveljavlja jamčevalne zahtevke in v vrstnem redu zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti izdelka ali znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

    Potrošnik lahko od Prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko Prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost. Rok za vzpostavitev neskladnosti se lahko podaljša, vendar za največ 15 dni.

    V okviru zahteve po vzpostavitvi skladnosti blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za Prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom.

    Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin.

    Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler Prodajalec ne izpolni svoje obveznosti.

    Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

    • Prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar popravilo ali zamenjava nista mogoča
    • neskladnost obstaja, čeprav je Prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
    • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
    • Prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da Prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

    Potrošnik lahko odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

    V primeru, da potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

    Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero Prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.

    Če je neskladnost samo pri delu blaga in obstaja razlog za odstop od pogodbe, lahko potrošnik odstopi od pogodbe za to neskladno blago in za drugo blago, pridobljeno skupaj z njim, če ga ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal samo skladno blago.

    Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v primeru neskladnosti blaga, potrošnik Prodajalcu na stroške Prodajalca vrne blago.

    Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi Prodajalec.

    Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti Prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Potrošnik Prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda. Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, Prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.

    Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v primeru neskladnosti blaga, Prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Kadar potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, Prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

    Pravice, ki izhajajo iz jamčevalnih zahtevkov prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil Prodajalca.


    Obveznosti kupca ob oddaji naročila

    Z oddajo naročila kupec potrdi strinjanje s splošnimi pogoji poslovanja in jih brezpogojno sprejema v celoti. S tem se zavezuje k prevzemu in plačilu naročenega paketa. V primeru, da kupec poslanega paketa ne prevzame, s tem naši družbi kot Ponudniku povzroči nepotrebne stroške (pakiranja-embalaža, pošiljanja-poštnina, porabljen delovni čas), za kar lahko naša družba kot Ponudnik od kupca oz. naročnika terja plačilo nepotrebno povzročenih stroškov. Seveda si po najboljših močeh prizadevamo za sporazumno rešitev.
    Informativni stroški Ponudnika so:

    • začetna delovna ura: 12,00 €,
    • 2x dejanski nastali stroški dostave paketa, ki so odvisni od vrste dostavne službe (DPD, GLS, druga dostavna služba) in se lahko medsebojno razlikujejo (plačamo tudi ob vračilu paketa),
    • embalaža 1,00 €.

    Reševanje morebitnih zahtevkov:

    Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št. 030-660-396. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov podpora@lelosi.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

    V primeru morebitnih neskladij bomo vaše morebitne zahtevke reševali skladno z določili ZVPot-1. V kolikor boste ugotovili morebitno neskladje, bomo vaš zahtevek rešili v razumnem roku od trenutka, ko nas boste o morebitni neskladnosti obvestili, pri čemer se bomo trudili, da ta rok ne bo daljši od 30 dni. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, in v nadaljnjih osmih delovnih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Ponudnikom in kupcem pristojno sodišče v Ljubljani.

    Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o varstvu potrošnikov ter druge relevantne zakonodaje Republike Slovenije.

    Sedež družbe:
    UVECTO d.o.o.
    Kovinarska cesta 4
    1241 Kamnik
    Slovenija

    Naslov družbe za vračilo pošiljk:
    UVECTO d.o.o.
    Kovinarska cesta 4
    1241 Kamnik
    Slovenija


    Garancija

    Ponudnik na svoje izdelke ne nudi dodatne garancije za brezhibno delovanje. V kolikor na posamezni izdelek garancijo vseeno prizna, je ta omejena na garancijo, ki jo določa vsakokrat veljavni Zakon o varstvu potrošnikov, če garancijske listine ne določajo drugače.

    Omejitev dostopa do spletne trgovine ali uporabe posameznih storitev.

    V primeru, da Ponudnik ugotovi, da Uporabnik zlorablja storitve, ki jih nudi Ponudnik (npr. vendar ne izključno: na spletu naroči več pošiljk, pri čemer prevzame samo eno pošiljko, Uporabnik večkrat zapored ne prevzame paketa, Uporabnik večkrat zaporedoma naroči izdelke, ki jih kasneje vrne brez ustrezne argumentacije ipd.), si Ponudnik pridržuje pravico, da takemu Uporabniku omeji ali onemogoči dostop do storitev.

    Skupno število izdelkov, ki jih uporabnik lahko kupi na spletni trgovini, je omejeno na 30. Za večja naročila se obrnite na našo podporo.


    Izključitev odgovornosti

    Ponudnik se trudi po svojih najboljših močeh zagotavljati točne in pravilne vsebine, objavljene na spletni strani, pri čemer dopuščamo možnost, da v nekaterih primerih lahko pride do pomot pri posameznih zapisih.
    Uporabnik si mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred vstopom v spletno trgovino.
    Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne izgube, škode ali stroškov, ki jih ima Uporabnik zaradi prenehanja delovanja spletne trgovine.


    Pravo

    Za presojo teh pogojev se uporablja slovensko pravo. Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v Sloveniji. Ponudnik skladno z zakonodajo ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Kupec lahko v skladu z ZIsRPS vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja potrošniškega spora prek evropske platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS), pri čemer je evropska platforma za spletno reševanje potrošniških sporov dostopna na povezaviZa presojo teh pogojev se uporablja slovensko pravo. Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v Sloveniji. Ponudnik skladno z zakonodajo ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Kupec lahko v skladu z ZIsRPS vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja potrošniškega spora prek evropske platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS), pri čemer je evropska platforma za spletno reševanje potrošniških sporov dostopna na povezavi http://ec.europa.eu/odr.

    Neveljavnost kateregakoli splošnega pogoja ne povzroča neveljavnosti drugih pogojev.

    Splošni pogoji pričnejo veljati z dnem: 12. 12. 2025

    V Kamniku, 12. 12. 2025
    UVECTO d.o.o.