- 35 % na drugi kos. Uporabi kodo: LELOSI35

POGOSTA VPRAŠANJA

Splošna vprašanja

Kako naj perem LELOSI oblačila? Jih lahko sušim v sušilcu?
Priporočamo pranje na programu za občutljivo perilo pri 30 stopinjah. Pred pranjem oblačila obrnite tako, da bo tisk na notranji strani.
Sušenje v sušilcu ni dovoljeno.
Ne uporabljajte belila!
Kako vem, katero velikost izbrati?
Pri izbiri velikosti si pomagajte s tabelo, ki jo najdete pri vsakem artiklu v spletni trgovini.
Če se tudi po pregledu tabele ne morete odločiti, katera velikost bi bila za vas najbolj ustrezna, nam lahko pišete na info@lelosi.si in z veseljem vam bomo pomagali.
Ali so LELOSI pajkice prosojne?
Pajkice so neprosojne. Delna prosojnost se lahko pojavi le pri prekomernem raztezanju materiala, zato je pomembna izbira ustrezne velikosti.
Ali oblačila lahko pred nakupom kje pomerim in ali je mogoč osebni prevzem?
Žal fizične trgovine nimamo, zato pomerjanje ni mogoče. Prav tako ne ponujamo možnosti osebnega prevzema.
V oglasu, na Facebooku, pri prijateljih … sem videl/-a LELOSI artikel, ki ga ni v kolekciji na spletni strani. Ga je vseeno mogoče naročiti?
Ker ponudbo oblačil pogosto osvežimo, da so lahko unikatna, pri nakupu lahko izbirate le med artikli, ki so na zalogi na spletni strani. Ostali modeli so žal razprodani.
Ali so LELOSI pajkice primerne tudi za nosečnice?
LELOSI pajkice imajo visok pas, so zelo raztegljive, ne tiščijo ... zato so mnoge noseče stranke navdušene nad njimi. Je pa seveda odvisno tudi od postave in velikosti trebuha.
Ali so LELOSI pajkice primerne za intenzivno vadbo?
Material LELOSI pajkic se močno razlikuje od materiala klasičnih športnih pajkic. Kljub temu jih mnoge stranke z zadovoljstvom uporabljajo tudi za jogo, pilates, sprehode... Zavedati se je potrebno, da intenzivna vadba lahko poškoduje vlakna in povzroči obrabo.

Plačila, vračila in menjave

Na katere načine lahko plačam LELOSI naročilo?
Na strani podprta plačilna sredstva so plačilo po povzetju, kreditna kartica, PayPal in predračun.
Kurir mi ob prevzemu ni dal računa in/ali potrdila o plačilu. Je to OK?
Kurirji ne izročajo računov, prav tako pa niso priloženi v paketu. Račun se po uspešno dostavljenem paketu samodejno pošlje na vaš elektronski naslov.
Za svoje naročilo želim račun na podjetje. Kako ga lahko prejmem?
Na info@lelosi.si nam pošljite svoje podatke in seznam artiklov, ki bi jih želeli naročiti, mi pa vam bomo poslali predračun. Računa za že opravljen spletni nakup ni možno spreminjati.
Velikost prejetih oblačil mi ne ustreza. Jih lahko zamenjam? Kakšen je postopek?
Seveda jih lahko zamenjate. Pojdite na obrazec za vračila. Tam dobite vse potrebne informacije. Za več informacij nas lahko kontaktirate na info@lelosi.si in z veseljem vam bomo pomagali.
Prejeta oblačila mi ne ustrezajo in jih ne želim obdržati. Jih lahko vrnem? Kakšen je postopek?
Seveda jih lahko tudi vrnete. Pojdite na obrazec za vračila. Tam dobite vse potrebne informacije. Za več informacij nas lahko kontaktirate na info@lelosi.si in z veseljem vam bomo pomagali.
Prejeta oblačila so poškodovana. Kaj lahko storim?
Prosimo vas, da poškodovana oblačila slikate in nam fotografijo pošljete na info@lelosi.si. Za rešitev reklamacije in vaše zadovoljstvo se bomo maksimalno potrudili.