Osveži svoj stil - poglej si novosti! 🎄🎀 -40 % na izbrane izdelke. Uporabi kodo: LELOSI40🎀🎄 - 25 % na drugi kos. Uporabi kodo: LELOSI25 🎁 Brezplačno darilo pri vsakem nakupu nad 100 €! 🎁

POGOSTA VPRAŠANJA

Splošna vprašanja

Želim kupiti artikel, ki je na spletni strani razprodan. Kdaj bo spet na voljo?
Na spletni strani pri artiklu in želeni velikosti kliknite OBVESTI ME. Ko bo izdelek ponovno na zalogi, boste prejeli obvestilo.
Kako vem, katero velikost izbrati?
Pri izbiri si pomagajte s tabelo velikosti, ki jo najdete pri vsakem artiklu v spletni trgovini. Če se tudi po pregledu tabele ne morete odločiti, katera velikost bi bila za vas najbolj ustrezna, nam lahko svoje mere pošljete na podpora@lelosi.si in z veseljem vam bomo svetovali.
Ali so LELOSI pajkice primerne tudi za nosečnice?
LELOSI klasične pajkice imajo visok pas, so zelo raztegljive, ne tiščijo, zato so mnoge nosečnice navdušene nad njimi. Je pa seveda odvisno tudi od postave in velikosti trebuha. V prvi polovici nosečnosti vam bo najverjetneje ustrezala velikost, ki jo nosite običajno, v zadnjih mesecih pa priporočamo, da si izberete eno velikost večje pajkice. Ne priporočamo pajkic iz kolekcije Move, saj vas zaradi kompresijskega učinka lahko tiščijo na omočju trebuha.
Ali so LELOSI pajkice primerne za intenzivno vadbo?
Za vadbo je primerna kolekcija Move. Izdelana je bila prav za ta namen, saj je material kompresijski in bolj vzdržljiv, ima tudi močnejše šive. Klasične LELOSI pajkice za intenzivno vadbo niso primerne, saj so zaradi svoje izjemne mehkobe bolj nagnjene k poškodbi ob drgnenju. Klasične pajkice vam priporočamo za vsakdanje udobje.
V ponudbi imate veliko različnih kolekcij pajkic. Kako naj izberem najprimernejše zase?
Za vas smo pripravili vodič, ki predstavi razlike in lastnosti različnih kolekcij pajkic. Prepričani smo, da vam bo pomagal pri izbiri. Najdete ga lahko na povezavi.
Kako naj skrbim za LELOSI oblačila?
Pri vsakem artiklu na spletni strani smo pripravili navodila in informacije o vzdrževanju tekstila.
Na splošno pa priporočamo pranje na programu za občutljivo perilo pri 30 stopinjah.
Pred pranjem oblačila obrnite tako, da bo tisk na notranji strani.
Sušenje v sušilcu ni dovoljeno. Izjema so brisače za na plažo.
Ali oblačila lahko pred nakupom kje pomerim in ali je mogoč osebni prevzem?
Izdelke lahko pomerite in kupite v naši trgovini v BTC Ljubljana. Žal pa ne ponujamo možnosti osebnega prevzema naročil oddanih na spletni strani.
Ne želim več prejemati oglaševalskih sporočil. Kako se odjavim od e-novic?
Na dnu katerega koli oglaševalskega sporočila lahko kliknete na povezavo za odjavo od novic ali prilagodite pogostost pošiljanja.

Dostava

Kdaj lahko pričakujem pošiljko, če plačam danes?
Trudimo se, da so naročila odpremljena v dveh delovnih dneh od prejema plačila. V obdobju akcij in razprodaj se lahko čas odpreme podaljša, vedno pa se trudimo, da so vsa naročila poslana v najkrajšem možnem času. Po odpremi naročila iz našega skladišča je čas dostave odvisen od izbrane dostavne službe.
S katero dostavno službo pošiljate pakete in koliko dni moram čakati na svoje naročilo?
Ob zaključku nakupa lahko izberete dostavno službo. Na povezavi lahko vidite dostavne službe, ki so na voljo za izbiro, ceno pošiljanja ter okvirni čas dostave. Ko paket zapusti naše skladišče, na hitrost dostave žal ne moremo vplivati. Vedno pa se lahko obrnete na nas, če naletite na kakršne koli težave s svojim paketom. Situacijo nam sporočite na podpora@lelosi.si in pomagali vam bomo po najboljših močeh.
Kje lahko najdem sledilno številko svojega paketa?
Ko bo vaše naročilo pripravljeno za odpremo, boste na e-mail, ki ste ga vpisali ob nakupu, prejeli sporočilo, v katerem je zapisana tudi sledilna številka paketa. S to številko lahko potem na spletni strani dostavne službe spremljate potek dostave.
Ali lahko svoje naročilo prevzamem v paketomatu/na prevzemni točki?
Ob nakupu na spletni strani žal ni možno izbrati dostave na prevzemno točko. Za to se dogovorite direktno z dostavno službo s sledilno številko paketa, ki vam jo ob odpremi pošljemo na e-mail naslov.

Naročilo in plačilo

Kurir mi ob dostavi paketa ni dal računa. Je to OK?
Kurirji ne izročajo računov, prav tako pa niso priloženi paketu. Račun po uspešno zaključeni dostavi samodejno pošljemo na vaš elektronski naslov.
Zakaj pri nakupu ne morem uveljaviti kode za popust?
Pri nakupu lahko uporabite samo eno kodo za popust. Če ste eno že vpisali, druge tako ne morete uveljaviti. Možno je tudi, da imate v košarici artikle, na katere koda za popust ne velja.
Kako lahko unovčim darilno kartico?
Kodo darilne kartice lahko vpišete na blagajni v drugem koraku zaključka nakupa, v košarici, v za to namenjeno okence. Pravilno morate vpisati vse znake kode. Če pri tem naletite na težave, nam to sporočite na podpora@lelosi.si in vam bomo pomagali.
Moja darilna kartica je pretekla, saj ni bila uporabljena v enem letu od nakupa. Kaj pa sedaj?
Veljavnost darilne kartice vam bomo podaljšali. Kodo kartice nam sporočite na podpora@lelosi.si in zadevo bomo uredili.
Ali naročeno digitalno darilno kartico prejmem takoj?
Digitalni bon, ki je plačan takoj po opravljenem nakupu, pošljemo na vaš e-mail v 1 do 2 delovnih dneh. Če boste digitalni darilni bon kupili z možnostjo plačila po povzetju, vam bomo poslali darilno kartico v fizični obliki.
Na katere načine lahko plačam LELOSI naročilo?
Na strani podprta plačilna sredstva so plačilo po povzetju, kreditna kartica in predračun.
Za svoje naročilo želim račun na podjetje. Kako ga lahko prejmem?
Na podpora@lelosi.si nam pošljite svoje popolne podatke in seznam artiklov, ki bi jih želeli naročiti, mi pa vam bomo poslali predračun. Upoštevali bomo popuste, ki so v tistem trenutku na voljo na spletni strani. Računa za že opravljen spletni nakup ni mogoče spreminjati.
Ravnokar sem oddal/-a naročilo, vendar sem se zmotil/-a pri izbiri in želim naročilo spremeniti oziroma preklicati. Kaj lahko storim?
Nemudoma nam svoje želje sporočite na podpora@lelosi.si. Če vaše naročilo še ni bilo odpremljeno, ga bomo preklicali oziroma spremenili velikost artiklov, če zaloga to dopušča.

Vračila in menjave

Velikost prejetih oblačil mi ne ustreza. Jih lahko zamenjam? Kakšen je postopek?
Seveda jih lahko zamenjate, če oblačila niso bila nošena in oprana. Izpolnite zahtevek za menjavo na povezavi. Tam dobite vse potrebne informacije. Če potrebujete pomoč, nas lahko kontaktirate na podpora@lelosi.si in z veseljem vam bomo svetovali.
Prejeti artikli mi ne ustrezajo in jih ne želim obdržati. Jih lahko vrnem? Kakšen je postopek?
Če s prejetimi artikli niste zadovoljni, jih lahko vrnete. Izpolnite zahtevek za vračilo na povezavi. Tam dobite vse potrebne informacije. Če potrebujete pomoč, nas lahko kontaktirate na podpora@lelosi.si in z veseljem vam bomo svetovali.
Prejeti artikli so poškodovani. Kaj lahko storim?
Prosimo vas, da fotografirate poškodbo in nam fotografije pošljete na podpora@lelosi.si. Dopišite tudi svoje podatke ter številko svojega računa ali naročila. Za rešitev reklamacije in vaše zadovoljstvo se bomo maksimalno potrudili.
Prejel/-a sem napačne artikel. Kaj lahko storim?
Prosimo vas, da napačno prejete artikle fotografirate in nam fotografije pošljete na podpora@lelosi.si. Dopišite tudi svoje podatke ter številko svojega računa ali naročila. Reklamacijo bomo nemudoma rešili na za vas najbolj ustrezen način.
V prejetem paketu mi manjkajo artikli iz naročila. Kaj lahko storim?
Seznam artiklov nam sporočite na podpora@lelosi.si in poskrbeli bomo, da manjkajoče artikle čim hitreje prejmete. Dopišite svoje podatke ter številko računa oziroma naročila, tako bo vaša reklamacija najhitreje rešena.
Na spletni strani želim izpolniti obrazec za vračilo, pa ne vem svoje številke naročila. Kje jo lahko najdem?
Številko naročila ste prejeli v prvem e-mailu po nakupu, v potrditvi naročila. Če tega e-maila ne najdete, nam pišite na podpora@lelosi.si in vam bomo pomagali.
Kdaj prejmem nove artikle/vračilo denarja?
Menjava artiklov/vračilo denarja lahko traja do 14 delovnih dni. Ko paket prejmemo in pregledamo, bomo uredili menjavo/vračilo.