V košarici ni izdelkov
Trudimo se, da vam zagotavljamo le najboljše izdelke, ampak se zavedamo, da včasih pride do situacije, ko morate izdelek zamenjati ali vrniti.
Vračilo izdelkov vam omogočamo kar 30 dni in sicer pod pogoji, objavljenimi v splošnih pogojih, v razdelku Odstop od pogodbe in vračilo izdelkov.
Za odstop od pogodbe morate izpolniti in nam poslati obrazec za odstop od pogodbe. Prav tako nam lahko podatke, ki so zahtevani v obrazcu, pošljete preko spletne pošte na naš elektronski naslov podpora@lelosi.si.
Prosimo, da izberete enega od spodaj razpoložljivih obrazcev za vračilo, ki ustreza vašemu primeru.
Ko izpolnite katerikoli obrazec za vračilo, boste imeli možnost ustvariti nalepko za GLS vračilo paketa. Odprl se bo obrazec, v katerega boste vnesli svoj naslov in kontaktne podatke, nato pa bo ustvarjena nalepka z našimi podatki za pošiljanje. To etiketo lahko natisnete, jo nalepite na kuverto ali škatlo, v kateri vračate izdelke, in jo pustite v izbranem GLS paketomatu. Ko prejmemo vaš paket in pregledamo vsebino, bo zahtevek obdelan v 14 delovnih dneh. Strošek ponovnega pošiljanja artiklov (menjave) je 3.50 eur - ta znesek boste plačali kurirju ob dostavi novega paketa. Če si za menjavo izberete dražje izdelke, se razlika v ceni ravno tako plača kurirju ob dostavi novega paketa. Menjave poškodovanih artiklov so brezplačne.
Ko prejmemo vrnjene izdelke, bomo preverili razpoložljivost zaloge. Če izdelka, ki ste ga izbrali za zamenjavo, ni več na zalogi, bomo za vas uredili vračilo kupnine, namesto menjave.
Če izdelkov ne želite vrniti z GLS storitvijo, lahko to storite na svoje stroške, vendar nam morate posredovati sledilno številko vaše pošiljke. Vaši zahtevi lahko ugodimo le, če lahko spremljamo vašo vrnjeno pošiljko in potrdimo njen prihod na naš naslov. Izdelke prosimo vstavite v kuverto ali škatlo, ki jo nato podpišite, da bomo vedeli, komu pripada. Nato jo pošljite na naslov: LELOSI, Kovinarska cesta 4, 1241 Kamnik.
Spletnih nakupov ni mogoče vrniti ali zamenjati v fizični trgovini LELOSI ali na naslovu podjetja.
V kolikor potrebujete pomoč, nam pišite na podpora@lelosi.si in z veseljem bomo poiskali ustrezno rešitev za vašo situacijo.