- 35 % na drugi kos. Uporabi kodo: LELOSI35

SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletnega mesta www.lelosi.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot- UPB2) na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Prodajni pogoji določajo pravice in obveznosti kupcev pri naročanju izdelkov, ki so na voljo na spletni strani www.lelosi.si, ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko (besedila, slike, filmi, zvoki itd) je zaščitena z avtorskimi pravicami. Vsebina spletne strani se ne sme uporabljati za drug namen kot za uporabnikovo osebno gledanje, razen če ponudnik predhodno pisno in izrecno dovoli drugače. V primeru zlorabe uporabnik kazensko in materialno odgovarja.
Z uporabno spletne strani www.lelosi.si uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami splošnih pogojev. V primeru, da se s temi splošnimi pogoji ne strinjate, vas pozivamo, da nemudoma prenehate z dostopanjem do spletne strani.
Preberite si splošne pogoje in našo politiko zasebnosti, ki se nanaša na vašo zasebnost in osebne podatke.

Pravica intelektualne lastnine
Ponudnik ima vse potrebne pravice za znamke in druge izdelke, ki se nahajajo na spletni strani. Znamke, ki se nahajajo na spletni strani, so zaščitene v skladu z nacionalno in mednarodno zakonodajo. Z objavo znamk in omogočanjem uporabe spletne strani se ponudnik ne odpoveduje pravicam, ki izhajajo iz znamk. V primeru zlorabe znamk, uporabnik kazensko in materialno odgovarja.
Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko, je z zapisom zaščitena z avtorskimi pravicami. Nosilec vseh avtorskih pravic je ponudnik spletne trgovine.

Spletna trgovina
Uporabnik lahko nakupuje preko spletne strani, ki je dostopna preko povezave: www.lelosi.si
Zapisani splošni pogoji so sestavni del pogodbenega razmerja med ponudnikom in kupcem - kupoprodajna pogodba.
Z registracijo na spletni strani ali z naročilom preko spletne trgovine uporabnik potrjuje, da razume in sprejema splošne pogoje.
Za nakup v spletni trgovini se uporabniku ni potrebno registrirati.
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti točne informacije, ki jih najdete v spletni trgovini (opis izdelkov, fotografije…).
Na spletni strani zagotavljamo prikaz dejanske zaloge določenega izdelka. V kolikor posamezne velikosti ali več velikosti določenega izdelka trenutno ni na zalogi, je ta velikost prečrtana. Ko je velikost spet na voljo, je oznaka velikosti razvidna brez, da je prečrtana.

Cene in davki
Vse cene so izražene v EUR. Cene vključujejo davek na dodano vrednost (22 % DDV), ker smo davčni zavezanec. Cene artiklov ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.
Kupcu trgovina omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu ali z nakazilom na račun podjetja UVECTO d.o.o. po ponudbi / predračunu,
- kreditna kartica.
Plačevanje preko našega plačilnega sistema je varno, saj z SSL certifikatom ustreza varnostnim standardom.
Vsi izdelki so originalni.
Akcijske ponudbe veljajo do razprodaje zalog.
Prodajalec bo v primeru sprememb cen ali opisov izdelkov obvestil morebitne kupce, ki so v postopku naročila.

Preklic naročila
Ko uporabnik odda naročilo, prejme elektronsko pošto o potrditvi prejema naročila. Uporabnik ima pravico naročilo preklicati, preden prejme elektronsko obvestilo ponudnika, da je bila pošiljka oddana na pošto ali naročena k dobavitelju blagovne znamke.
Pogodba oziroma naročilo je poslano kupcu na elektronski poštni naslov, ki ga je vpisal pri oddaji naročila. Hranimo ga v elektronski obliki na sedežu podjetja. Kupec lahko zahteva kopijo (račun) preko našega kontaktnega naslova: info@lelosi.si.
V spletni trgovini so omogočena tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila, in sicer stran opozori kupca, če ni izpolnil vseh zahtevanih polj. Pred zaključkom naročila je na voljo povzetek, v katerem lahko kupec preveri in uredi svoje vpisane podatke. V primeru napačnega vnosa lahko kupec v košarici popravi napake.
Za preklic naročila pošlje uporabnik vlogo, ki se nahaja na strani za vračilo blaga. Zahteva za preklic mora vsebovati ime in priimek uporabnika, naslov, številko naročila in datum naročila.

Odstop od pogodbe in vračilo izdelkov
Šesti odstavek 43. d člena ZVPot določa, da v kolikor je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. V primeru odstopa od pogodbe mora ponudnik v 14 dneh po prejemu blaga vrniti vsa prejeta plačila, ki so bili potrošniku zaračunani ob sklenitvi pogodbe (oddaji naročila). Prejeta plačila, ki jih je ponudnik iz navedenega razloga dolžan vrniti, slednji ne vrača gotovinsko.
Ne glede na določbo ZVPot, ki določa 14 dnevni rok vračila blaga, družba UVECTO d. o. o. kot ponudnik omogoča svojim kupcem - potrošnikom, da svojo pravico do odstopa od pogodbe uresničijo v roku 30 dni, in sicer brez navedbe razloga za svojo odločitev. V tem času mora kupec obvestiti ponudnika o odstopu od pogodbe in svoji nameri za vračilo. Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot torej ne velja za pravne osebe.

Potrošnik odgovarja za zmanjšano vrednost blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga. Odgovornost potrošnika za zmanjšano vrednost blaga lahko znaša do vrednosti polne redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa blaga. Zaradi navedene odgovornosti zmanjšanja vrednosti blaga tako ponudnik potrošniku priporoča, da blago, za katerega uveljavlja odstop od pogodbe, vrne nepoškodovano, nerabljeno in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je količina zmanjšala, vse brez potrošnikove krivde. V primeru, da ponudnik ugotovi, da je vrnjeno blago poškodovano ali da se vrnjena količina ne ujema, potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik je odgovoren samo za zmanjšano vrednost blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje narave, lastnosti in delovanje blaga. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja, to pomeni, da potrošnik blago pregleda z vso potrebno skrbnostjo in na način, kot bi to lahko običajno počel v trgovini. Ponudnik potrošniku priporoča, da previdno odpre embalažo, jo obdrži v nespremenjenem stanju, na izdelku pa obdrži pritrjene etikete, vse dokler ni prepričan, da je izdelek ustrezen. Ker gre za oblačila, ponudnik potrošniku predlaga, da ustrezno velikost preveri s pomerjanjem čez druga oblačila in ne na golo kožo, pri čemer ponudnik potrošniku priporoča tudi, da pazi na puščanje sledov ličil in pudra.
Ponudnik samo na podlagi zmanjšanja vrednosti blaga zaradi ravnanja potrošnika potrošniku ne more odvzeti pravice do odstopa od pogodbe in s tem vračila kupnine.

Povpraševanja po dodatnih informacijah lahko pošljete na elektronski naslov info@lelosi.si ali na spodaj zapisan naslov.
Izdelek, ki vam ne ustreza, pošljite na spodaj navedeni naslov za vračilo pošiljk. Pred vračilom izdelka izpolnite obrazec, ki se nahaja na strani za vračilo blaga.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik krije le stroške vračila blaga, ki se obračunajo po ceniku dostavne pošte in je odvisen od vrste in velikosti pošiljke. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja prodajalec. V kolikor ste naročeno blago že plačali, vam bomo vrnili vsa prejeta plačila, ki ste jih opravili zaradi naročila najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe – izpolnjen obrazec in po prejemu vrnjenega blaga.
Če je potrošnik z blagom ravnal ali ga pregledoval kako drugače, kot je potrebno za ugotavljanje narave, lastnosti in delovanja blaga, lahko to zmanjša njegovo vrednost.

V kolikor ste navedli napačen TRR, vam za reševanje primera z banko in neupravičenim prejemnikom zaračunavamo strošek dodatnega dela v višini vsakokrat dejansko nastalih stroškov.

Pri vračilih izdelkov, plačanih s kreditno kartico, vrnemo kupnino za vrnjen izdelek na kreditno kartico. Pri vračilih izdelkov, ki so bili plačani po povzetju ali nakazilom na račun, vrnemo kupnino na vaš transakcijski račun.
V kolikor ima izdelek stvarne napake, mora kupec v zakonskem roku ponudnika obvestiti o napaki in v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda.
Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na izdelku, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bil izdelek izročen.
Z oddajo naročila kupec potrdi strinjanje s splošnimi pogoji poslovanja in jih brezpogojno sprejema v celoti. S tem se zavezuje k prevzemu in plačilu naročenega paketa. V primeru neprevzetja poslanega paketa kupec oz. naročnik naši družbi kot ponudniku povzroči nepotrebne stroške (pakiranja-embalaža, pošiljanja-poštnina, porabljen delovni čas), za kar lahko naša družba kot ponudnika od kupca oz. naročnika po pravni poti izterja plačilo nepotrebno povzročenih stroškov. Seveda si po najboljših močeh prizadevamo za sporazumno rešitev.
Informativni stroški ponudnika so:
- začetna delovna ura 12,00 €;
- 2x dejanski stroški nastale dostave paketa, ki so odvisni od vrste dostavne službe (DPD, GLS, druga dostavna služba) in se lahko medsebojno razlikujejo (plačamo tudi ob vračilu paketa);
- embalaža 1,00 €.

Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št. 069/695 450. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov info@lelosi.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, in v nadaljnjih osmih delovnih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem pristojno sodišče v Ljubljani.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Sedež družbe:
UVECTO d.o.o.
Zagorica nad Kamnikom 12f
1242 Stahovica
Slovenija

Naslov družbe za vračilo pošiljk:
LELOSI/UVECTO d.o.o.
Kovinarska cesta 4
1241 Kamnik
Slovenija

Stroške, povezane z vračilom blaga, v primeru odstopa od pogodbe nosi kupec.

Garancija
Ponudnik prodaja izdelke preverjene kakovosti. Dobavitelj in lastnik blagovne znamke LELOSI je podjetje UVECTO d.o.o.
Vsi izdelki so originalni.

Izključitev odgovornosti
Ponudnik se trudi po svojih najboljših močeh zagotavljati točne in pravilne vsebine, objavljene na spletni strani.
Uporabnik si mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred vstopom v spletno trgovino.
Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne izgube, škode ali stroškov, ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja delovanja spletne trgovine.

Piškotki
Kaj so piškotki? Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naložijo na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

O uporabi piškotkov si lahko več preberete tukaj.

Pravica do obveščenosti
Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam. Večino strani v naši spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer vaše ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate in vašo splošno aktivnost na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti. Za nakup v naši spletni trgovini potrebujemo vaše osebne podatke. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne razkrivamo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa s plačilno kartico, dostave izdelkov, trženja in promocije. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov. Svoje osebne podatke si lahko ogledate, jih spreminjate ali zahtevate njihov izbris, prav tako se lahko odjavite od prejemanja novic. Pošljite e-poštno sporočilo, da ne želite prejemati novic, in sicer na naslov info@lelosi.si. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na naše predstavnike varovanja zasebnosti.
UVECTO d.o.o.
Zagorica nad Kamnikom 12f
1242 Stahovica
www.lelosi.si
info@lelosi.si
069/695 450

Pravo
Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v Sloveniji. Ponudnik skladno z zakonodajo ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Neveljavnost kateregakoli splošnega pogoja ne povzroča neveljavnosti drugih pogojev. Kupec lahko v skladu z ZIsRPS vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja potrošniškega spora prek evropske platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS), pri čemer je evropska platforma za spletno reševanje potrošniških sporov dostopna na povezavi: http://ec.europa.eu/odr.

Splošni pogoji pričnejo veljati z dnem: 1. 9. 2019