V košarici ni izdelkov
Danes boš dobila priložnost, da spoznaš osebo, ki se skriva za dizajnom LELOSI. Sonja Rutar, vodja oblikovanja, ti bo razkrila skrivnosti in navdih za navdušujoče dizajne. Dobila boš vpogled, kaj je vodilo priljubljene blagovne znamke med vsemi generacijami.
Kje najdeš navdih za dizajn tako raznovrstnih kolekcij LELOSI? Ali te kaj še posebej navdihuje? Na primer narava, umetnost, arhitektura, kultura …?
Navdih za dizajn najdem v naravi, geometriji in različnih slikarskih tehnikah. Seveda je treba tudi upoštevati trende in trenutno modno napoved. Lahko pa ti zaupam, da je nova kolekcija SambaLe res čudovita, saj se je ideja rodila na ulicah Ria. Nova linija pajkic poudarja naravno lepoto in silhueto telesa, prav tako kot samba pa opozarja na vsak gib plesalk. Vanjo se zaljubiš na prvi pogled zaradi pestre izbire dizajnov.
Kaj sporočaš z dizajnom? Bi lahko rekla, da obstaja določen dizajn, po katerem lahko ženske prepoznajo, da to so pa pajkice LELOSI? In, ali obstaja tako imenovani slavni dizajn LELOSI?
Od nekdaj je bil LELOSI barvit. To je vodilo. Prepoznavni smo po vpadljivih vzorcih. Če gledamo z vidika prodaje, potem je sigurno več slavnih dizajnov LELOSI. Težko bi izpostavila samo enega, lahko bi naštevala v nedogled. Prekrasni dizajni, nad katerimi so navdušene naše stranke, so Barbados, Sepia, Narnia, Ardea, Scaria, Indiana, Waikiki, Trinidad, Pinion, Rosettes, Sponge …
Zaupaj našim bralcem in kupcem kaj več o projektih, na katere si najbolj ponosna in zakaj.
Pajkice Special Edition so sigurno moje najljubše, ker v tej kolekciji izdelujemo nove kroje in dodajmo različne materiale. Sem pa tudi zelo navdušena nad supi ... nad njihovo barvitostjo … in mogoče sem očarana nad njimi tudi zato, ker sem ‟morski človek‟. Edinstvena je tudi kolekcija AirMesh, ki izstopa zaradi unikatnih in drznih stilov, ki se prepletajo s praktičnostjo. Zamislili smo si jo tako, da se v jopah, topih, hlačah ali skortih vsaka ženska, ne glede na starost, počuti odlično. Mrežica Airmesh povečuje zračnost, zato je top izbira za toplejše dni.
Kakšni občutki te prevzamejo, ko na ulici opaziš svoje dizajne?
Dober občutek je ... Ponos, sreča in veselje, da jim je všeč moje delo. Vsekakor motivacija. Če je kdo poleg mene, mu po navadi zašepetam: ‟Poglej, tam so moje pajkice.‟
Kako si se spoprijela z izzivi in inovacijami pri dizajnih skozi leta? Kaj je bilo ključno za njihov uspeh, da so osvojili srca naših kupcev, tako žensk, moških, otrok?
Vsakič ko se lotim ustvarjanja novih pajkic, je malce vznemirljivo. Ko začnem, nikoli ne vem, kako bodo na koncu videti. Včasih sem razočarana nad izidom in se potem vsega skupaj lotim drugače. Včasih pa je prava energija in mi uspe zmagovalni izdelek, nad katerim je navdušena množica in postane najbolje prodajan.
Kakšen je tvoj ustvarjalni proces? Kako se lotiš ustvarjanja dizajna nove kolekcije?
Najprej si v glavi zamislim približne vzorce, v katero smer moram iti in kaj stanke pričakujejo oz. potrebujejo. Ker vem, kdo je naša ciljna publika, je delo dosti lažje. Včasih sledim napovedanim smernicam, vendar v okvirjih dizajna, ki je značilen za LELOSI. Pri tem upoštevam barve, strukture in vzorce.
Kateri del oz. trenutek pri opravljanju takšnega poklica ti je najljubši? Kaj te najbolj navdušuje?
Vedno mi je všeč proces snovanja in dodelave. Menjavam barve in včasih tudi vzorce. Ker poznam svoje stranke, približno vem, kateri dizajn je ‟kritičen‟ in kateri se bo dobro prodajal. Vedno moram imeti kakšnega aduta v rokavu, s katerim bom tvegala. Res pa je, da do zadnjega trenutka nikoli ne vemo, kako ga bo tržišče sprejelo, in to je malce vznemirljivo. Če je dizajn dobro sprejet, potem sledi veliko navdušenje.
Kakšni so najnovejši modni trendi in kako so vključeni oz. bodo vključeni v prihodnje dizajne? Kako prepoznaš, kateri trendi so pomembni in bodo privlačni za stranke LELOSI? Kako se izogneš prenasičenosti trendov in LELOSI ostaja edinstvena blagovna znamka?
Zagotovo so to širši modeli spodnjih delov. Široke pajkice, trenirke ... in to bomo pri naslednjih kolekcijah tudi upoštevali. Udobje in mehkoba sta na prvem mestu! Ta dva elementa sta privlačna strankam. Ženska LELOSI se želi počutiti dobro v svojih oblačilih na vsakem koraku, zato je to vedno vodilo.
Pripravila: Nikolina Koljanin