Razpis

za prenovo in dopolnitev blagovne znamke

Razpis traja od
30. 4. 2024 do 3. 6. 2024

IDEJA

Cilj razpisa je izboljšati obstoječo podobo blagovne znamke LELOSI z uvedbo novega simbola / znaka, ki bo v skladu s slogom in tematiko obstoječega logotipa LELOSI, ki ostaja nespremenjen. Novi simbol bo nadgradil videz blagovne znamke ter hkrati odražal vrednote, poslanstvo in vizijo podjetja.

KAJ?

Novi logo (obstoječi logotip LELOSI + simbol) bo osnova za posodobitev in dopolnitev drugih linij, kjer bo novi simbol / znak uporabljen za segmentiranje in ločevanje posameznih linij. Želimo si, da bi ta enotni simbol / znak, ki dopolnjuje logotip LELOSI, uporabljali pri vseh linijah in skupinah izdelkov.

IZZIVI

Blagovna znamka LELOSI je močno povezana z izdelki za ženske, obenem pa nastaja izziv samega označevanja bz zaradi širitve programa in ponudbe izdelkov. Enotno označevanje izdelkov postaja preozko, zato se je pojavila potreba po razvoju samostojnih oblikovnih rešitev za različne linije pod blagovno znamko LELOSI.

KDAJ?

Razpis traja od 30. 4. 2024 do 3. 6. 2024.
Razpisni postopek se v celoti izvede v elektronski obliki. Izdelane predloge z vsem pripadajočim gradivom pošljite na e naslov: brand@lelosi.com. Večje datoteke lahko dodate kot link za download preko wetransferja.

OBLIKOVNE PREDLOGE / OBLIKOVALSKE REŠITVE

  1. OBLIKOVNE PREDLOGE / OBLIKOVALSKE REŠITVE
    1. Oblikovna rešitev za osnovne elemente CGP (pripravi se samo rešitev z uporabo korporativnega / krovnega loga)
      • dopisni list
      • poslovna vizitka
      • kuverta
      • e podpis
      • favicon / spletna ikona
      • pripraviti primer primarne ter sekundarne tipografije. Potrebno razmisliti o rešitvi za trge z različnim črkovnim naborom (Bolgarija, Grčija, Turčija, Madžarska ...)
    2. Aplikacija loga na izdelke / oblačila
      • Slikovno gradivo z imenom LABELING najdete na povezavi: www.lelosi.si/brand
      • Pripraviti rešitev za označevanje na izdelkih (majica, pajkice ...)
      • Dodati logo na izdelke - za posamezno linijo (na zadnji strani pajkic ...)
    3. Pripraviti Korporativni oglas / banner
      • Slikovno gradivo z imenom KORPO najdete na povezavi: www.lelosi.si/brand
      • Pripraviti rešitev za korporativni oglas ali spletni banner, velikost v razmerju 16:9
      • Slogan: UDOBNA STRAN ŽIVLJENJA, Oblačila in dodatki za prosti čas in vsakdanje aktivnosti
      • dodati novi korporativni logo LELOSI
    4. Pripraviti FB oglas
      • Slikovno gradivo z imenom FB najdete na povezavi: www.lelosi.si/brand
      • Pripraviti rešitev za 3 (tri) linije izdelkov izmed linij: Basic, Elegant, Prestige, Moški, Dečki, Deklice
      • Pripraviti oglas, ki promovira akcijo, v kateri kupiš tri izdelke, plačaš pa le dva, če uporabiš kodo 3FOR2. Kreativa je lahko statična ali video
      • Dodati novi logo za posamezno linijo
  2. OSNUTEK SPLETNE STRANI
    • Pripraviti osnovno oblikovno rešitev spletne strani www.lelosi.si
    • Razmisliti o tipografski rešitvi uporabe tipografije za slo trg in primere tipografskih rešitev za trge z drugačnim znakovnim zapisom za grški, ruski, bolgarski trg ...
KDO?

K sodelovanju na razpisu vabimo:

  • podjetja oziroma grafične ali oblikovalske ateljeje /studie, ter oglaševalske ali komunikacijske agencije;
  • grafični oblikovalci, oblikovalci in arhitekti, ki dokazljivo delujejo kot samostojni podjetniki oziroma umetniki s statusom;
  • študenti in diplomanti javnih in zasebnih podiplomskih ali univerzitetnih študijskih programov za likovno umetnost, grafiko, oblikovanje ali komunikacijo.

Posamezni ponudnik lahko predloži več idej, ki morajo biti ločeno predstavljeni in morajo vsebovati vse elemente tega razpisa.

KDO?

K sodelovanju na razpisu vabimo:

  • podjetja oziroma grafične ali oblikovalske ateljeje /studie, ter oglaševalske ali komunikacijske agencije;
  • grafični oblikovalci, oblikovalci in arhitekti, ki dokazljivo delujejo kot samostojni podjetniki oziroma umetniki s statusom;
  • študenti in diplomanti javnih in zasebnih podiplomskih ali univerzitetnih študijskih programov za likovno umetnost, grafiko, oblikovanje ali komunikacijo.

Posamezni ponudnik lahko predloži več idej, ki morajo biti ločeno predstavljeni in morajo vsebovati vse elemente tega razpisa.

Do 21. 6. 2024 bomo na spletnem mestu www.lelosi.si/brand objavili rezultate razpisa in tri najboljše predloge po oceni interne komisije.

Interna ocenjevalna komisija bo na podlagi meril natečaja izbrala 3 (tri) najboljše rešitve. Komisija bo tri najbolje ocenjene predloge nagradila z denarno nagrado v višini:

  • 3.500 EUR za najboljšo rešitev po oceni strokovne ocenjevalne komisije,
  • 1.000 EUR za drugo uvrščeno rešitev,
  • 500 EUR za tretje uvrščeno rešitev.

Z izplačilom nagrade podjetje UVECTO d.o.o. pridobi lastništvo nad najboljšim idejnim predlogom, oz nad delom idejnih rešitev drugo in tretje uvrščene rešitve, če se pokaže potreba po tem.

Zmagovalec natečaja in drugo, ter tretje uvrščeni mora svojo idejno rešitev, ali del nje, dostaviti / poslati naročniku v vseh zahtevanih različicah in v vektorski obliki v formatih .eps, .ai in .pdf, da se zagotovi čim večja uporabnost izdelka in ga je mogoče urejati s programsko opremo Adobe. Plasti v izvirni digitalni datoteki morajo biti odprte.